8. Cap de setmana turístic a Barcelona




L’agencia de viatges “BarcelonaTours” vol introduir un nou producte al mercat que consisteix en oferir visites de cap de setmana per a estudiants de secundària d’altres països de la CEE. Les característiques del producte són:

  • Va dirigit a alumnes entre 12 i 14 anys aproximadament.
  • El grup arriba a Barcelona divendres a la tarda (entre les 16 i 18 hores) en un vol directe a l’aeroport del Prat de Llobregat. I marxem diumenge a la tarda entre les 18:00 i les 20:00h.
  • La visita ha de combinar activitats culturals i lúdiques.
  • Els desplaçaments es realitzaran en mitjans de transport públic.

Per això l’empresa demana la col·laboració d’estudiants d’aquesta edat per crear una ruta turística atractiva per visitants de la seva edat.

Tasca proposada:

Presentar un projecte que inclogui totes les dades i el pressupost de l'estada d'un grup d'alumnes. S'ha de presentar en dos formats:

  • Document de text (OpenOffice.org Writer) amb les següents dades:

  1. Previsió d’allotjament.
  2. Ruta i visites previstes.
  3. Taula horària prevista.
  4. Transports que s’han utilitzar.
  5. Pressupost per a un grup estàndard de 30 alumnes i 3 professors (els càlculs s’han de poder refer fàcilment per a un nombre diferent de persones).

  • Presentació de diapositives per promocionar el producte. (S'haurà de defensar oralment)
Orientacions: